۰

مهارت کنترل ترس در زمان حوادث غیرمترقبه

 پرسش مهر پرسش مهر 19 مهارت مهارت آموزی مهارت های زندگی مدرسه معلم دانش آموز کسب مهارت جوانان

سال گذشته در یکی از روزهای زیبای پاییزی، تعدادی از مربیان و دبیران مدرسه مان، به همراه تیمی از اتش نشانان سازمان آتش نشانی ساری، به مدرسه آمدند و به بهانه برگزاری مانور زلزله، آموزش های ویژه و کاملی را به دانش آموزان کلاس ما و دیگر کلاس ها در ارتباط با نحوه رفتار در زمان زلزله ارائه نمودند. 


این آموزش ها به صورت عملی همراه با توضیحات آتش نشانان عزیز انجام گرفت و از ما دانش آموزان نیز خواستند تا پس از به صدا درآمدن صدای آژیر از بلندگوی مدرسه، تمامی آموزش های داده شده را در یک زلزله فرضی به صورت عملی انجام دهیم.



تمامی دانش آموزان با هیجان و شور خاصی منتظر به صدا درآمدن آژیر بودند تا هر یک خود را در موقعیت در پیش رو بیازمایند. با وجود اینکه واقعا زلزله ای در کار نبود اما بعضی از دوستانم دچار اضطراب واقعی شدند و بعضی هم در کمال خونسردی در فضای مناسب پناه گرفتند.



پس از پایان مانور هم آتشنشان های حاضر در مدرسه، در ارتباط با نحوه مقابله با آتش سوزی و استفاده از انواع کپسول های آتش نشانی آموزش های مختصر و مفیدی را بیان کردند.



آن روز برای  من و دوستانم و حتی برای دبیران مان روز خوبی بود، چون مهارت مقابله با ترس در زمان زلزله و آتش سوزی را آموختیم.



به نقل از محمد، یکی از دانش آموزان دبیرستان شهیدان رجایی و باهنر شهرستان ساری، ناحیه یک.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه